vasárnap, május 31, 2009

A vén boszorka (old witch)


Ezt a banyámat még tavaly készítettem és akkoriban még akril festéket és matt lakkot használtam a test színezésére és befejezésére,bár a matt lakk mégis eléggé fényesnek tűnik.
Ez a babám még nem szerepelt, soha sehol, csak itthon őrizgetem, amíg lesz alkalmam bemutatni a nagyközönségnek.
Kedvelem a csúfságát,hisz olyan halandó és ugyanúgy "öregedő" ,mint bármelyik ember...
Őt talán már kb.120 évesnek alkottam.:)
(szeretem!) :)










Sieve

2 megjegyzés:

  1. De rettentő csúnya szegénykém! :) De persze egy igazi gonosz boszorkának így kell kinéznie. Fantasztikusan "élethű".

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi a kommentet!
    Igen,csúnya,de tudod,hogy nekem akkor is szép!:)

    VálaszTörlés

Véleményed?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...